Söndag den 20 Mars 2011

Nu är jag lite glad iaf, här i veckan var jag på en intervju i sthlm och idag fick jag reda på att jag går vidare i en rekrytering här i Södertälje. Nu gäller det bara att hålla tummarna! För jobb skulle verkligen sitta fint, det är verkligen inte kul att sitta hemma om dagarna och göra samma sak varenda dag liksom. Men hade jag inte haft min älskling så tror jag att jag bara hade sovit bort varenda dag och inte orkat söka några jobb, så henne ger jag mycket cred för och ett stort tack för att hon finns i mitt liv ♥
Idag så blir jag och babe bjudna på middag hemma hos mamma vilket kommer bli väldigt mysigt :) Just nu har jag inte så mycket mer att skriva, men vi får se om jag bloggar mer senare då.

Peace out.


Bjuder på en gammal puss bild också :)

Kommentarer
Postat av: S

<3333333333333

2011-03-24 @ 11:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0