En liten hemlighet

Den lilla hemligheten är att Avril Lavigne är en av mina stora idoler faktiskt. Jag älskar i princip alla hennes låtar och tycker att alla har en bra innebörd om man verkligen lyssnar på hennes texter. Och det bästa av allt är ju att nu har släppt ett nytt album, det var allt för längesen hon gjorde ny musik men nu är hennes nya album släppt. Jag har lyssnat på alla låtar i det nya albumet och det finns faktiskt ingen som jag tycker illa om utan tvärtom det finns en massa låtar där jag har blivit helt fäst vid.
Hennes nya album heter Goodbye Lullaby ni kommer hitta de på spotify och om man gillar låtar som handlar om kärlek etc. så kommer ni gilla låtarna som finna på albumet :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0