Bilia

Idag så var det första dagen på jobbet och redan efter en dag så stor trivs jag verkligen. Hoppas det blir mer än 2 månader som jag får vara där, för det är iaf minst 2 månader smo jag kommer få stanna och sen troligtvis under sommaren. Så nu är det bara att visa allt man äger och har så man kan hålla tummarna på en fast anställning tillslut.
Idag när jag vaknade så var jag helt dööööd, jag är ju inte dirket van att gå upp halv sju på morgonen plus att idag var det sov morgon. Resten av dagarna är det bara att kliva upp halv 6 och ta tjugo över 6 bussen till jobbet, men jag tror nog jag kommer vänja mig :)
Helt slut är jag så nu ska jag bara lägga mig i sängen och softa!

Peace out.


Kommentarer
Postat av: dajana

grattis till jobbet, (:

2011-04-10 @ 18:53:38
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0