Vilken resa

Hey you guys!

Ja idag så fick man först ett samtal ifrån mamma som inte alls var så kul att få, S.V du vet att jag finns här om det är något!
Men efter det så åkte jag med Sofie och svärmor upp till Sthlm för att babe skulle till sjukhuset och jag kan lova er att det var den roligaste bilfärden jag har vart med om någonsin. Anledningen till att den blev så rolig var att svärmor hatar att åka i Sthlm och tycker inte om när det blir för mycket bilar och trafik. Så hon hade en gps och den funkade bara bra men den upprepade ett par flertal gånger "om möjligt gör en u-sväng" och svärmor började då pratade med den och sa tyst och ena med det andra, inte bara med gpsen så åkte vi också fel lite grann. Det kanske inte låter så roligt här men jag kan lovar er att det var svin kul haha!
Sen när vi väl kom fram så hade vi åkt bil i en timma och en kvart för att få reda på att älsklingens läkare hade bokat galet fel så vi fick åka hem igen och ska komma tillbaka imorgon istället.
När vi kom hem så var det verkligen känslan "home sweet home" för att man var så trött efter att ha suttit i bilen så länge, men ett plus i kanten var att vi fick McDonalds till middag och hade vi hade en vldigt rolig resa :)

Händelse 1: Jag och Sofie kollade bort i 1 sekund och så hör vi ett vrål som lät såhär: "HELVETE, JAG HAR KÖRT IN PÅ BUSSVÄGEN" och jag och sofie började as garva!

Händelse 2: Vi står typ i en korsning och det är en massa trafik och vi var tvugna att köra och sofie upprepar:
Sofie: Mamma du måste köra nu!
Mari-Anne: Neeej jag vågar inte!
Sofie: Mamma du MÅSTE köra NU!!!!
Mari-Anne: Neeeeeej jag vågar inte!

Händelse 3: Gpsen upprepar "Om möjligt gör en U-sväng", "Observera" (betyder att man kör för fort) och mari-anne skriker: VAD VILL DU NU DÅÅÅ???
Bara för att hon blir panikslagen för att det blir för mycket saker hahaha.


Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha roligaste !! <3<3

2011-02-04 @ 11:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0