Pray

Idag har bara vart en slapp dag, har inte gjort så mycket mer än att gå ut med hundarna 2 ggr. Sen har jag bara vart med älsklingen och hennes syster, vi har spelat lite mario på Wii men det slutade vi med rätt snabbt. Efter spelandet blev det något helt annat, en spänd stämning och tårar från olika håll. Som jag skrev på facebbok: "Nu är jag bara så jävla trött på det här, den ena saken efter den andra! Fan när ska det bli bra egentligen?". Och nej det är ingenting mellan mig och Sofie så det behöver ni inte oroa er över, men jag kommer heller inte berätta vad det handlar om. Det är bara en massa saker som händer och jag hoppas verkligen att saker och ting löser sig snart!


Kommentarer
Postat av: nickita

jag hoppas allt är bättre nu än förut gubben ! saknar dig bästavän ! <3

2011-02-16 @ 18:46:04
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0