Nu är jag riktigt trött

Efter en lång dag i sthlm hos farbror doktorn med älsklingen så är man nu äntligen hemma, vi har inte vart hos doktorn fram tills nu men vi var där i närmare två timmar idag. Och jag kan säga er att jag har en tuffing till flickvän, det hon gjorde idag ojojoj det kan jag lova att jag aldrig kommer utsätta mig själv för. Det var ju inte bara en spruta om man säger så (mer en så kommer ni inte få veta heller!!) Men hon är garanterat tuffare än mig när det kommer till nålar iaf haha :) Efter sjukhus besöket så blev det besök hemma hos sabina med god mat och ett gott sällskap, vi åt tacos ihop och bara pratade om allt och ingenting. Sen fick vi se Sabinas lägenhet och den var verkligen as fin, men inte bara det vi spelade Buzz också vilket var kul heh :D Men nu ska jag bara softa i sängen tror att det blir sova snart också för att jag är helt slut.

Peace out, lillevän.

Min tuffing ♥

Kommentarer
Postat av: S

du är världens sötaste, tack för att du följde med älsk !! <333

2011-02-05 @ 10:59:40
Postat av: Karlsson

Svar till S: Du är världens finaste! Du behöver inte tacka mig för det! <333

2011-02-05 @ 12:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0