Lista

Hey you guys!

Ja som ni vet är jag sämst på att uppdatera här på bloggen så jag kommer faktiskt tro det eller ej men blogga ifrån en sån här blogg lista så att det ska få mig att blogga oftare. Här är listan:

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Min favorit årstid och varför.
Dag 3 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 4 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 5 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 6 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 7 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 9 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 10 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 11 – Någonting jag ångrar.
Dag 12 – Min favorit film.
Dag 13 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 14 – Min favorithögtid.
Dag 15 - En dag jag alltid kommer att minnas.
Dag 16 - Min kärlek.
Dag 17 - Mina föräldrar.
Dag 18 - Om Mig.
Dag 19 - Vad är kärlek?
Dag 20 - Mina syskon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0