En resa till sthlm idag med då

Ja idag blir det en resa till sthlm igen för att älsklingen ska till doktorn och självklart följer jag med henne dit. Den här resan kommer nog gå lite bättre eftersom att vi åker tåg och inte bil haha :)
Men det värsta med den här dagen är att det har snöat igen, fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan säger jag bara!! Jag hatar snö så jävla mycket ni anar inte asså.
Just nu sitter jag och älsklingen och spelar DK på Wii, det går inte så bra för oss för att vi har fastnat på en bana som är helt omöjlig. Man bli så arg haha men ändå kan man inte låta bli att spela de spelet.
Jaja vi åker iaf om 45 min och efter doktorn så blir det hem till Sabina där jag och Sofie blir bjudna på middag idag :)

Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: din älskling

taack för att du följde med älsk ! behövdes !! <3<3

2011-02-04 @ 22:45:50
Postat av: Karlsson

Svar till din älskling: Jag finns alltid här för dig oavsett vad och för mig var det en självklarhet över att jag följde med dig idag! <33

2011-02-04 @ 22:48:41
Postat av: Anonym

världens sötaste par hittade man visst här :)

2011-02-05 @ 01:57:00
Postat av: Karlsson

Svar till Anonym: Tack vad snäll du är som skriver så :)

2011-02-05 @ 12:58:34
Postat av: niklas

varsågod jag menar det verkligen :)

2011-02-05 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0