Dag 5 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Det är något som man har tänkt på väldigt mycket!

Om jag fick 1 miljon så skulle jag först hjälpa mina föräldrar och betala av deras lån så att dom slipper allt det. Sen skulle jag lägga undan pengar till mig och Sofie för flytta hemifrån saker och annat viktigt till oss. Sist men inte minst så skulle jag bjuda både min egen familj och Sofie's familj på en skön/varm semester i typ 2 veckor och bjuda dom på allt på den resan dom skulle inte behöva betala för något.
Och skulle pengarna ta slut på det (vilket inte kommer ske) så har jag faktiskt gjort något bra för pengarna!


Kommentarer
Postat av: Soffanpoffan

du är så söt du <3<3<3<3

2011-02-13 @ 11:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0