Dag 4 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu är ett jobb och sen en lägenhet. Anledningen till det är för att som jag har nämnt flera gånger innan, att jag är så jävla trött på att bara sitta och göra ingenting och sen för att jag så jätte gärna vill flytta hemifrån nu med älsklingen liksom. Alla vill väl börja ett liv ordentligt? Eller iaf jag och jag vet att min älskling också vill börja ett liv ordentligt tillsammans med mig vilket är en jätte stor trygghet för mig att känna också.

Men ja det är iaf det som jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag länktar så in i bomben tills vi får vårt alldeles egna !! <33

2011-02-11 @ 08:49:33
Postat av: dajana

härlig bild !

saknar dig vännen, <3

2011-02-18 @ 20:05:13
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0