24 Februari 2011

Idag så blev jag dissad utav min kära flickvän för att hon och hennes vän åkte till Sydpoolen och blev hurtiga. Så jag gick hem till mamma men där var ju ingen hemma så jag hade hela lägenheten för mig själv hehe. Det blev spela musik på högsta volym och jag hoppade runt och sjöng med till alla låtar för fulla muggar (a)
Sen efter det blev det en dusch och sedan vidare ner på stan för att träffa Sofie, Matilda och Robin. Tjejerna skulle köpa present till deras kompis som dom ska till på lördag och fira, efter att dom väl hade handlat så blev det en god lunch/middag på Nancy's :)
När vi kom hem så kollade vi på Dumma Mej och den var sjuuuukt rolig asså hahaha, men som vanligt blev det att jag kollade på filmen själv för att Sofie somnade *SUCK*
Men nu så kollar vi tillsammans på Sexlingar i familjen och det programet är faktiskt jätte bra, tack Sofie som har fått mig att fastna för det! Förut när jag kollade på tv var det bara, Family Guy, Simpsons, How I Met Your Mother men nu är det ingenting sånt längre. Men vad gör man inte för sin flickvän, jag har ju iaf fotbollen kvar :)


Kommentarer
Postat av: DIN ÄLSKADE ÄLSAKDE FLICKVÄN

O DE ÄR BARA FÖR JAG ÄLSKAAAR DIG SÅÅÅ OTROLIGT MKT <333

2011-02-24 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0