2011-02-13

Idag så blev jag och lilleborsan (Han som är 16 och bor hos sin pappa) bjudna på middag hemma hos mamma, det var verkligen as trevligt att ha hela familjen samlad! Vi fick en jätte god Lasang till middag och glass med kola sås till efterätt :D *MUMS* Efter maten så kollade jag, Fredde och pappa på hockey vilket var mysigt och det bästa var att se Sverige vinna över Finland ;)
Jag pratade med mamma en hel del när jag var där, vi kan verkligen prata om allt och ingenting vilket är jätte skönt med henne. Hon är inte bara min mamma utan också min bästa vän och jag köpte en tidig alla hjärtans dag present till henne också som hon fick av mig idag som hon blev glad över :)
Efter besöket hos mamma så kom jag tillbaka till älsklingen och har är det alltid mys oavsett vad vi än gör, för jag njuter av varje sekund som jag får vara i hennes närhet. Jag älskar henne mer än ord kan beskriva och det kommer jag alltid att göra!
Imorgon är det ju alla hjärtans dag och den kommer nog firas på kvällen för att under dagen har jag och älsklingen en hel del att göra, så vi får se om vi kommer på något mysigt men det behöver vi inte oroa oss för. För att vi kommer alltid på något mysigt :)


Kommentarer
Postat av: dajana

fan vad söta hundar

2011-02-18 @ 20:05:01
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0