What goes around..Comes around

Idag har det bara vart en chill'n dag, vart med älsklingen hela dagen och vi har vart duktigta vilket vi egentligen är varje dag i princip för att varje gång vi går upp äter vi frukost och så sen så går vi ut en hyffsad lång promenad med hundarna och det är lite cred tycker jag :)
Dagens bästa är att jag fick mina pengar så jag är lagom glad nu och det kommer firas imorgon också när jag kommer bjuda med babe till en kinesisk resturang det är mycket för också att vi två ska göra något själva något som vi inte heller har gjort förut. Så det ser jag fram emot imorgon verkligen!
Idag hade jag tänkt att ge er lite musik tips och det är både gammalt och nytt jag ger (ger musik till er som jag själv tycker är grymt bra!)

Musik

  • Justin Timberlake - Cry me a river
  • Justin Timberlake - What goes around..Comes around
  • Justin Timberlake - My love (Feat. T.I.)
  • Dixie Chicks - Easy silence
  • Cee Lo Green - Fuck you
  • Encore - L'Amour Toujours (Radio Edit)


Kommentarer
Postat av: SOFIE

DU ÄR BÄST <3<3

2010-10-01 @ 15:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0