Weak

Idag så har det vart en hel dag spenderad med babe vilket är helt underbart, jag tröttnar aldrig på att vara med henne för att jag vill alltid ha henne nära mig! Här ikväll så satt vi och kollade på Idol vilket var mys och nu sitter vi och bara tar det lungt. Kan ju säga att det fanns en hel del som man tyckte var bra redan nu på Idol som t.ex en tjej som sjöng Weak med Skunk Anansie och bara den låten i sig är grym satt. Babe tycker jag borde söka till Idol nästa år bara för att jag inte gjorde det i år men vi får väl se hur det blir med den saken.
Imorgon så ska jag till tandläkaren och laga mitt hål i tanden vilket jag absolut inte ser fram emot men jag måste verkligen laga det för att det gör så sjukt ont i tanden så önska mig lycka till haha. Sen hoppas jag väl på att min biologiska pappa kommer och lämnar mina pengar som är hos honom helt random helt mysko, men hoppas som sagt att han kommer och lämnar dom till mig för att jag behöver dom!
Men nu så ska jag vara med den bästa, ha det gött Peace out.

Kommentarer
Postat av: dajana

Sv: Är också fruktansvärt glad att ha dig som vän, tro mig. På så himla kort tid betyder du mer än vissa andra som jag känt längre. Dock att jag inte träffat dig än. <3

2010-09-07 @ 21:58:16
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0