Rubrik?

Brist på rubrik, jobbigt när man inte kommer på något men men sånt är livet. Idag har jag som sagt skissat på Niklas tattoo för att han bad mig rita en till honom och jag tror nog den kommer bli riktigt nice när allt är klart, sen har jag bara myst med Sofie hela dagen vi har kollat på idol och så.
Fast det hände en rätt rolig sak också, för att jag har misslyckats många gånger nu med att skrämma henne så kom jag på en as bra idé på hur jag skulle skrämma henne. Men tror ni att det gick eller? Nej självklart inte, för att när jag hade hittat det perfekta gömstället så kommer hon in i rummet och små fnittrar med saft i munnen och då började jag as garva så då förstördes mitt tillfälle till att skrämma henne. Så jag tror nu att jag ska lägga ner det där eftersom att det ALDRIG funkar!
Men nu ska jag fortsätta mysa med henne :)

Kommentarer
Postat av: dajana

Vilken söt header du skaffat dig gubben :) <3

2010-09-22 @ 08:45:51
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0