Ny design

Som sagt ny design och jag är sjukt nöjd, jag kan bara tacka min underbara älskling som hjälpte mig med det här för att hade jag ens försökt så hade det aldrig funkat. Så tack älskling!

Men annars dagen i sig har vart hysteriskt jävla rolig pga att jag och Sofie vaknade klockan 7 i morse för att hon skulle till läkaren men sen också för att vi bara sov i 2 timmar. Så vi båda är övertrötta som as kan jag lova, vi har skrattat åt allt idag verkligen haha. Men nu är jag så trött så att det svider i ögonen men en stund till ska jag nog klara av att vara vaken. Det blev ju också en hel del klagande över allt tjaffs om de olika partierna men nu har det faktiskt lagt sig eller iaf det som jag har sett, men jag orkar seriöst inte bry mig om det längre för att jag kan inte ändra något och det kan ingen annan heller göra.
Men nu ska jag fortsätta vara med den bästa så langar iväg ett inlägg eller två imorgon.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0