Nu är det såhär

Att jag har världens bästa flickvän.
Och vet ni varför?
Det ska jag berätta för er..

Hon är bäst för att:

Hon är världens finaste
Hon får mig att le
Hon får mig att känna mig trygg
Hon får mig att känna mig älskad
För att vi allti
d kan skratta tillsammans
För att hon stöttar mig i många saker
För att hon inte bara är min flickvän utan min bästa vän
För att hon kan ge mig blickar så att hela jag smälter
För att hon ger en sån närhet som inte går att förklara!

Sofie Johansson-Axelsson
Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går,
jag vill inte bara leva med dig nu utan jag vill leva med dig resten av mitt liv.
"Är det rätt så är det rätt" och allt är rätt med dig, du är den enda i mina ögon!
För alltid din ♥

Kommentarer
Postat av: SOFIE

söt du är!!! Du är världens finaste människa o ja älskaar dig sååå otroligt mkt att du inte fattar asså!! kommer alltid va du o ja baby <33

2010-09-27 @ 09:29:48
Postat av: dajana

du gör mig så glad när jag ser dig så lycklig

2010-09-28 @ 15:27:34
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0