Nu är det dax för fredags mys

Äntligen fredag! Idag blir det fest tillsammans med älsklingen och en massa vänner vilket jag ser fram emot, eftersom att det är hemma hos P så finns det bara en sak och det är en bra fest med sköna människor right? Ska strax över till älsklingen men tänkte passa på och blogga lite innan eftersom att jag inte har gjort det idag, har inte haft tid för att jag har suttit och skrivit på min bok (Skrivkramp!). Men nu börjar det bli något i boken har skrivit hur mycket som helst och som sagt mitt mål är att den ska bli publicerad innan 2011 är slut och det är mycket kvar att skriva. Men det kommer bli bra vilket som i slutändan :)
Men nu ska jag fixa iordning lite saker ha en fortsatt trevlig dag/kväll för det ska jag se till att ha!

Peace out


Kommentarer
Postat av: Madde

Fredagsmys är soft :D

2010-09-04 @ 11:41:19
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0