Musik tips ftw!

Okej idag har jag tänkt att ge en heeeel del musik tips som jag hoppas att ni lyssnar på ;)

Fast det är inte det enda som jag kommer skriva jag kommer ju självklart skriva om min dag, för att idag träffade jag mina saknade vänner Amy och Mikaela det var dock ingen lång stund vi träffades men det ska vi allt se till att ändra på. På den korta tiden vi träffades så hann vi uppdatera varandra på det nya som har hänt nu när vi inte har träffats. Och Amy vi MÅSTE träffas och ta igen allt precis som förut, Mikaela vi MÅSTE snart ta en fika och snacka om allt och ingenting!!
Efter att jag hade träffat dom så träffade jag min älskling och Elin på stan, dom skulle rösta tillsammans men det slutade med att Elin röstade själv för att babe inte vågade?! Jag hade glömt mitt röstkort så jag kunde inte rösta idag men ska göra det imorgon.
Nu ikväll så har jag tittat på Idol med babe vilket har vart massa mys♥

Musik:

• Avicii & Sebastien Drums - My feelings for you
• Stephen Jerzak - She said
• Stephen Jerzak - Cute
• The Script - The man who can't be moved
• The Script - Breakeven
• Rascal Flatts - Bless the broken road



Kommentarer
Postat av: amy

jaaaaaa!!! måste måste! som sagt svin söt på sista bilden <3

2010-09-14 @ 21:31:35
Postat av: Karlsson

Svar till Amy: MÅSTE!!!!!! haha neje inte alls<3

2010-09-14 @ 22:52:44
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: nickita

Jätte söt på bilderna alex :) <3

2010-09-24 @ 12:28:59
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0