Kom igen nu för fan ?!?

Asså allt det här med valet har ju spårat ur, det blev ett resultat och det var att moderaterna vann. Jag menar jag personligen gillar det inte men man behöver inte gilla det heller, alla har sina egna åsikter om vilket parti som man själv tycker är bra och man har inte tvingat någan annan att tycka likadant. Som t.ex på facebook där har det totalt spårat, folk börjar bråka med varandra för att dom tycker olika och folk seriöst hatar att SD har kommit in i regeringen men va fan man får finna sig i det. Jag tycker inte illa om SD på så sett jag tycker dom har en hel del frågor som är jävligt bra men tyvärr så är det ett jävligt känsligt ämne för MÅNGA men fan väx upp nu och finn er i detta! Moderaterna kommer styra Sverige dom kommande 4 åren och vi kan inte göra någor åt saken för att det var det svenska folket som röstade fram dom till toppen och det var det svenska folket som röstade dit SD till regeringen, sluta bråka nu och bara lägg ner!!

Kommentarer
Postat av: Justinzara

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-10 @ 08:42:55
URL: http://justinzara.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0