Kiss and tell

Jag är lite lagom lätt uttråkad, sitter hemma och lyssnar på musik och dricker min fanta. Min underbaraste är ute med sina tjejkompisar och ska festa loss, så vi får väl se sen senare om jag träffar henne det beror på vilken tid hon ska hem och så. Men troligtvis kommer det bli så att jag möter henne för jag tycker inte om att hon går själv när det är mitt i natten!
Sitter och pratar med en massa på msn och på mess, dom får underhålla mig så att jag inte dör av uttråkning (stavning?) Jag hade tänkt att lägga upp musik tips men har inte hunnit att leta upp någon ny musik, men det kommer antingen komma nu ikväll eller i morgon/början av nästa vecka. Ni får gärna skriva om ni har några låtar att tipsa om för att musik kan man aldrig få nog av :D

Kommentarer
Postat av: nickita

Du, jag, idol, nästa år ;) skulle vara helt awesome ! :D <3

2010-09-26 @ 17:25:27
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0