Idol

Jag och babe sitter och kollar på Idol tillsammans, men nu är det paus. Jag hoppas att det är rätt personer som går vidare alltså Minnah och Daniel för dom gjorde bäst ifrån sig. Men sen påtal om idol jag lackar fan ur för att ticknet.se är en damp hemsida eftersom att det inte funkar alls att boka biljetter inför finalen i sthlm och jag och sofie har prövat allt men ändå funkar det inte och biljetterna är ju inte slutsålda heller så aa ett mysterium kan man kalla det asså!
Blir dock inte några musik tips idag förutom en låt som nyss var på idol, Dixie Chicks - Not ready to make nice.

Kommentarer
Postat av: mikaela

JAG BLIR OCKSÅ GALEN PÅ TICNET, jag och sanna har försökt att boka biljetter till finalen flera gånger men det går fan aldrig! om biljetterna hinner ta slut ska jag fan stämma dom!! haha

2010-10-04 @ 11:42:05
URL: http://mikaelaacarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0