Idag har vart en bra dag

Rubriken säger väl sig själv till en hel del, dagen har vart awesome faktiskt!
Jag sov hos Sofie inatt och det blev att man fick gå upp tidigt för att hon skulle åka till skolan redan vid 7 imorse, medans hon åkte till skolan så gick jag hem. Jag hade tänkt att sätta mig och spela men jag somande med x-box dosan i handen (a) jag sov ungefär i en timme sen fick jag ett mess av Sofie över att jag skulle komma ner på centralen och möta henne för att hon hade lunch men eftersom att solen sken idag så hade ju självklart SL problem idag så jag stog och väntade på henne i 35 minuter ungefär. Men när hon väl kom in till tälje så gick vi till maren och satt där en stund sen så gick jag till mitt möte på arbetsförmedlingen och det mötet gick så grymt jävla bra, det mötet gav mig ny energi till att fixa en massa saker. Så nu ser jag bara framåt på allt, som sagt har en hel del mål och nya planer som jag kommer se till att det fixas!
Dessutom så har jag vart duktig idag och städat hela lägenheten så det är lite cred till mig, brukar inte göra det frivilligt annars haha. Gjorde ett test på aftonbladets hemsida om vilket parti som jag borde rösta på och resultatet blev Pirat-Partiet, kanske borde rösta på dom? Nej jag vet inte det finns en annan som jag ska rösta på tror jag.
Men nu ska jag hjälpa min bror med hans läxa och vänta på att maten ska bli klar, kanske langar iväg ett inlägg senare igen.

Peace out




Kommentarer
Postat av: dajana

fan blir alltid krossad och sårad av den jag tycker om. :/ <3

2010-09-01 @ 19:12:39
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Joachimingeborg

I love this page.

2011-03-10 @ 08:20:32
URL: http://joachimingeborg.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0