Höst

Regn, kallt, grått ja det är ju höst nu iaf. Saknar faktiskt värmen något extremt mycket!
Om 1 timma så ska jag ta bussen ner på stan för att träffa min jobbcoach sen efter det får vi se om älsklingen kommer ner på stan och följer med mig till Downtown för att jag måste köpa ett örhänge till min töjning, för det börjar bli extremt jobbigt med "snigeln" nu. Senare är det träning som gäller och efter det troligtvis sola men det beror på hur död jag är efter träningen. Eftersom att älsklingen ska på bio ikväll så kommer jag vara hemma och spela tills hon kommer hem sen blir det bara umgås med henne. För mig finns det ingenting bättre än att vara med henne det kan jag lova!
Men nu ska jag nörda vidare på facebook innan jag ska iväg.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0