Hey I know something...You don't

Idag var jag hos tandläkaren och jag hatar seriöst tandläkaren, var tvungen att laga ett hål som jag fått. Och det värsta var ju bedövnings sprutan för när dom gav mig den så sa dom åt mig att slappna av, men det var ju lätt när hela skallen spändes på mig men det gick bra sen ändå. Efter tandläkaren så drog jag till Salem för att hämta mina pengar som på något konstigt sätt hade hamnat där, efter det så drog jag till Södertälje och träffade min älskling. Vi skulle egentligen bara sätta in pengarna på mitt konto inte så mycket mer planerat, men mer blev det för Matilda kom och mötte oss sen Paulina och Joline. Jag skulle köpa nya skor så dom hängde med och när jag prövade skorna så var det 4 tjejer som verkligen stirrade på mig och till en början var tysta men sen kom godkänadet på skorna haha. Sen blev det fika på nancys tillsammans, eller vi hade tänkt fika men det blev mer en lunch tillsammans :) Jag köpte dock inte bara skorna idag utan en ny t-shirt och en jacka som jag också är as nöjd över (Y)

Kommentarer
Postat av: dajana

Sv: Du med hjärtat ! <3 du betyder mer än du tror !

2010-09-08 @ 18:08:39
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Lina Rasjö

Tack för en trevlig tur på staaan! Nu är jag shoppingsugen! Haha! (Grejerna du köpte var jättefina!)

2010-09-08 @ 18:11:17
Postat av: Karlsson

svar till Lina: Tack själv, det var verkligen hur trevligt som helst! Haha bara att shoppa :) Tack så jätte mycket är as nöjd över sakerna faktiskt!

2010-09-08 @ 18:23:24
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0