F R E D A G

Igår var det som sagt hockey som gällde men man hurrade inte speciellt högt faktiskt, det var pinsamt som fan. Tälje förlorade med 1-3 vilket sög, domar'n dömde som ett k*khuvud och tälje spelade fan inte hockey. Förstår inte hur dom kan spela så bra på tränings-matcher men spela som skit när det verkligen gäller?! Aja jag bryr mig inte sådär speciellt mycket, ser fram emot oktober då AIK kommer till tälje och ska spela mot dom för då kommer det bli en rolig match att se på!
Idag är det fredag och den kommer spenderas med älsklingen, vi ska strax gå och hämta min lillebror ifrån fritids sen blir det nog hämta ut hennes klocka som hon har beställt och samtidigt ska jag då passa på och rösta för det har jag inte gjort än och det känns lite onödigt att gå på söndag eftersom att då sa ALLA gå och rösta.
Men nu ska jag lyssna vidare på musik och vänta på att Sofie ska bli klar så att vi kan gå.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0