Enough for me

Idag kom min mamma hem ifrån Grekland och jag har längtat galet efter att hon ska komma hem, men nu är hon det :D Hon hade dessutom en present till mig, jag fick en Ed Hardy keps av henne och jag blev överlycklig när jag fick den haha! Efter att jag vart hemma så drog jag ner till stan och mötte Sofie och Matilda, vi drog till donken och åt lunch tillsammans sen så blev det bara kolla runt på stan och jag införskaffade mig en ny halsduk och ett nytt skärp som älsklingen "tvingade" mig att köpa (a) och jag blev nöjd över dom två sakerna jag köpte för nu har jag införskaffat mig allt som jag behöver. Jag skulle ha träffat Mikaela, Amy och Jennifer men så blev det ju inte, strax innan jag skulle ha träffat dom så blev det inte av för att info över att vi skulle skjuta upp det kom inte fram till mig direkt menmen. Imorgon ska jag träffa Mina iaf vilket är nice har längtat som fan över att fika med henne :D
Men nu ska jag fortsätta mysa med älsklingen så ha de göt. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0