Brist på rubrik

Den här dagen har sprungit iväg, vaknade vid 12 för att älsklingen väckte mig men vi somande om och vaknade igen vid kvart över 3 och då kan man ju påstå att hela dagen är borta. Men när jag gick upp och älsklingen låg kvar i sängen så drg jag iväg och solade, det var sjukt skönt att sola haha. Imorgon så ska jag iväg och träna på World Class och det ser jag fram emot för att det är en gratis vecka att träna på där sen får vi väl se om jag kanske införskaffar mig ett gym kort. Men känner att jag kanske borde ta upp träningen igen för att jag har blivit så jävla lat verkligen!!
Men nu så ska jag fortsätta vara med baby så jag skriver igen imorgon, peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0