A♥S

Idag så har jag vart på möte med min jobbcoach och det gick bara bra, men på vägen ner till stan så var jag hur nära som helst på att bli påkörd! När jag skulle gå över vägen så kollade jag åt båda hållen och det kom ingen bil och jag hörde inte något men så fort jag tog ett kliv ut för att gå över vägen då kom det en bil i en hög hastighet, och jag lovar er jag blev skit rädd för att bilen snuddade mitt ben men hade jag vart ungefär 5 cm till ute på vägen så hade han klippt mig( och nej jag hade inga hörlurar i öronen med musik). Så den händelsen skrämde livet ur mig asså!
Men efter mötet så gick jag till centralen och mötte min älskling, vi gick upp till västergård och vidare hem till mig för att jag skulle hämta posten. Sen vidare hem till henne men det blev vi inte så jätte länge för att hon skulle åka iväg och handla skor och jag gjorde henne sällskap, men skor blev det inte för att tydligen hittade hon inga som var bra tror jag att det var haha.
Men nu sitter vi här hos henne igen och ikväll ska vi bara chilla och kolla på film vilket är nice (Y) Jag älskar henne ♥

Kommentarer
Postat av: SOFIE

JAG ÄLSKAR DIG OXÅ <333

2010-09-06 @ 18:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0