Alla har sina gränser

Rubriken säger mycket om inlägget, men det är så. Alla har sina gränser och när det går för långt då borde man fan lägga av, jag borde vara tyst men jag säger det en sista jävla sak oavsett om det är emot mig eller den andra personen då kommer jag expoldera. För som jag skrev på det senaste inlägget det går för långt nu, håll dig på din kant så håller jag mig på min men kliver du över på min kant då får du fan skylla dig själv. Jag har stått ut och sett det DU har gjort utan att säga ett ord men jag lovar dig att snart kommer jag få dig att hålla käften för du ska inte snacka om du inte har något viktigt att säga. För att kasta ur sig skit och andra saker för att göra illa en annan person det är fan inte okej, du har nått min gräns nu så jag hoppas att du håller dig på din kant!

Kommentarer
Postat av: dajana

Sv: Tack gubben. <3

2010-09-05 @ 19:35:10
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: nickita

fett länge sen ju :( <3

2010-09-05 @ 20:25:56
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0