2010-09-13

Idag har det som sagt vart en riktigt höst dag med regn, kallt och mörkt. Var som sagt på möte hos jobbcoachen idag och det gick awesome, sen så kom min älskling ner på stan och gjorde mig sällskap. Jag hittade inget örhänge till min töjning för att dom hade inte i den storleken vilket sög, men istället så handlade jag en " Die brat die " tröja och 3 par nya kallingar haha. Sen blev det hem till den bästa en stund innan hon skulle iväg till bion och jag drog och solade, skulle ha tränat idag men det blev för tajt om tid så jag tränar imorgon istället (Y)
Men nu ska jag kolla på CSI NY och bara softa innan älskling kommer hem ifrån bion.

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0