Vinter!?!

Det är inte okej att bli väckt klockan halv 9 på morgonen med en mobil upptryckt i ansiktet och man läser SNÖÖ! Så blev jag väckt utav älsklingen och jag loar jag flög upp för jag hoppades på att det inte skulle vara sant, men när jag kollar ut så är det bara vitt. Och nu ligger jag här i sängen med henne och bara tar det lungt, men jag är inte så glad över att snön är här..inte nu liksom kan vänta ett litet tag till innan den ska komma. Men hellre snö än regn, right?
Jag kommer troligtvis lägga upp musik tips det beror på om jag orkar eller inte. Nu så ska jag fortsätta vara med älsklingen, skriver väl senare antar jag.

Peace out, lillevän.

Kommentarer
Postat av: nickita

saknar att prata med dig bästa vän ! <3

2010-10-22 @ 15:49:49
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0