Tare lungt

Har fått en hel del förfrågningar angående min facebook osv. Så detta inlägg kommer börja såhär, ni behöver inte vara oroliga alls jag finns fortfarande oavsett om jag har facebook eller inte och varför jag tog bort den beror på personliga saker inget som jag tänker gå in på.

Men annars så har den här dagen varit hel mysig, har vart med älsklingen och vi gick och åt pizza tillsammans. Sen när vi kom hem blev det en spenderad tid med henne, hennes syster och hennes systers pojkvän en lyckad kväll med mycket skratt kan jag lova :) Vi satt och spelade kort tillsammans och åt en massa godis och bara va så det gör jag gärna om igen! Men efter allt spelande så gick jag och Sofie in på hennes rum och hon har gjort något som jag inte tycker om alls... Hon har målat alla mina tio naglar med OLIKA färger och det hela började med att hon BARA skulle måla en vilket jag gick med på men INTE alla tio och nu har jag ingen aning om hur man får bort de heller :((
Nu så sitter jag här med älsklingen och bara tar det lungt vilket jag kommer fortsätta med ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0