Stay

Som ni såg så gav jag er en lång lista med musik tips, med hjälp av Sofie hoppas ni hittar något som ni tycker om. Just nu så sitter jag och kopierar över alla Sofie's saker över på min hårdisk så att hennes dator får mer minne och inte är lika seg. Vi ska också räkna våra pengar i vår spargris vi har tillsammans för där har vi fått ihop en hel del haha, när jag är klar med kopieringen så ska vi kolla på ett program som heter Kvinnors Hemliga Liv som verkar riktigt intressant. Sen kommer jag göra lite ändringar här på bloggen som ni har sett så har jag 3 olika kategorier: Vardagen i sig!, In my mind och Musik och jag kommer troligtvis göra en till kategori men kommer inte säga än vad den kommer handla om. Sen så kommer jag bli mer aktiv i mitt bloggande och jag LOVAR att jag kommer ge er musik iaf 2-3 gånger i veckan :) Men nu så kommer jag inte  blogga mer idag faktiskt för att nu vill jag bara spendera kvällen med min älskling, mer inlägg kommer upp imorgon.
Dagens låt: Danny - Stay

Peace out, lillevän.

Kommentarer
Postat av: SOFIE

JAG ÄLSKAR DIG <33

2010-10-26 @ 00:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0