Sorgligt

R.I.P Marcus Jannes.

Jag beklagar sorgen verkligen, det är så hemskt att det inte finns några ord. Tänker på hans familj vad dom får gå igenom nu det finns inga ord det är bara så fruktasvärt sorgligt.
Han gick ut med det i Flashback och på facebook många trodde det var ett skämt, tills det visade sig att det var på allvar för att han gjorde det live i cam. Jag hoppas du mår bättre nu än vad du gjorde innan och jag hoppas du har det bra nu efter den tragedin som har hänt många tänker på dig det kan jag garanterat lova. Och till din bror Anjalis jag beklagar verkligen sorgen!
Skriver detta med respekt för hans bortgång, för det här ska verkligen inte hända men nu har det hänt..det är fruktansvärt.

Kommentarer
Postat av: karro

Känns helt sjukt... särskilt efter Danne

2010-10-12 @ 14:08:10
URL: http://cirkusastma.devote.se/
Postat av: dajana

Det är inte acceptabelt att det ska vara så.. Det är sinnessjukt, men hoppas han har det bra :( R.I.P

2010-10-12 @ 15:49:55
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0