Snö?

Idag har det bara vart en slapp dag, vaknade vid 11 och åt frukost tillsammans med älsklingen. Sen har det bara vart chill resten av dagen! Ungefär vid halv 3 så mötte jag mamma vid affären och köpte snus (till mig) och lite annat som dom behövde där hemma, följde med mamma hem och pratade en stund med henne sen så hoppade jag in i duschen. När jag precis hade duschat klart så kom mormor och Adrian (lillebrorsan) hem och då blev det middag vilket var förvånats värt gott för jag hade inga stora förhoppningar på middagen idag men jag hade fel för gott var det iaf. När jag åt klart så gick jag och mötte älsklingen och hennes syster, och då kom det snö...Snö nu liksom! Jag blev chockad för jag vill inte ha vinter, eller iaf inte nu haha. Men jag och älsklingen diskuterade om det var snö eller hagel, jag tycker det såg ut som snö men inte hon för hon tyckte det var hagel. Men sen sa hennes syster att det också var snö så det blev två mot en, men vi får väl se senare om det kommer mer eller inte. Det kanske är lite mysigt trots allt fast jag inte tycker att snön borde komma nu.
Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik här i älsklingens rum och vänta på att hon ska äta klart, så vi får se om jag slänger iväg ett inlägg till sen.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: SOFIE

HAAAAAAAAGEEEEEEEEEL ! <33

2010-10-15 @ 16:25:30
Postat av: Anonym

Fyfan snö i october :o

2010-10-16 @ 13:46:28
Postat av: Karlsson

Svar till Anonym: Ja det kom snö igår, men förra året kom det snö den 13 oktober och det var sjukt mycket snö den 22 oktober så det skulle inte förvåna mig om det kom lika tidigt nu i år faktiskt :)

2010-10-16 @ 13:50:59
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0