Sen uppdatering idag

Som sagt det blev en hyffsad sen uppdatering idag, men det beror på att jag har gjort en massa saker hela dagen. Följde med Sofie till arbetsförmedlingen hon skulle göra något och då passade jag på och kollade på lediga jobb, medans jag satt där och väntade så kom en kompis till mig in på arbetsförmedlingen och det var inte dirket igår man träffade henne (Anne). Sen när Sofie var klar då blev det springa runt på stan och jag var sååå nära på att köpa DJ Hero men struntade i det för jag väntar hellre till DJ Hero 2 kommer ut och då jävlar kommer jag köpa det. Sun så sprang vi runt på lite annat på stan och tillslut köpte vi lunch på Nancy's och usch fan nerj jag tänker klaga haha, det är så att som inte dirket brukar snåla med röran som man beställer att ha i mackan men jag lovar den här nya snubben som börjat jobba där han snålade galet det var liksom så att man kunde dra fingret i mackan och inte ens få röra på fingret och då kanske ni fattar hur lite han satte i egentligen. Jag kommer inte beställa av honom någe mer iaf det kan jag lova, haha blev så fruktansvärt besviken och Sofie bara skrattade åt mig för jag klagade hela vägen hem och när vi satt och åt det hemma satt ni förstår att mitt klagande inte var så lite. Men nu har jag släppt det lite iaf för nu sitter jag och äter middag samtidigt som jag skriver det här, ska träffa Sofie om en stund igen tror jag och då kommer det bli baka bullar tillsammans för att vi har fått en "beställning" på det, för att sist när vi bakade så fick vi tummen upp för våra bullar och det kallar jag för vuxen poäng!
Slänger kanske iväg ett inlägg till senare.

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0