Rosa bandet Galan 2010

Hey you guys!

Just nu så sitter jag och Sofie och kollar på Rosa bandet Galan tillsammans, jag tycker den galan är bra och framför allt väldigt viktig för förskningen på bröstcancer. Det är skrämande att 7000 kvinnor drabbas utav bröstcancer varje år, det är tur att det är 80% som klarar av cancern till att bli friska men det är fortfarande 20% som inte klarar av det och det är en hög siffra det med. Jag själv har vart med om en i min familj som blev sjuk i bröstcancer och dom beskeden är inte roliga. Så den har galan ger jag en stor tumme upp för (Y) Pengar behövs för att kunna förska mer inom cancern och kunna hitta mer botemedel till det.
Men nu ska jag fortsätta kolla på det, vi får se om jag bloggar mer sen.

Peace out, lillevän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0