Robinsson 2010

Idag har det var en slapp dag, fixat lite grejer och så har jag sökt ännu mer jobb. Jag var lite arg igår på 2 personen som jag inte tänker nämna namnet på men ni kanske la märket till det på det senaste inlägget. Är fortfarande grymt besviken och arg men det kommer nog lägga sig, gör det inte det kommer jag snart explodera och då kommer det inte bli kul!
Sen här nu på kvällen har jag och älsklingen umgåtts med hennes syster Carro och hennes pojkvän Kim vilket var kul, för vi spelade spel tillsammans :)
Men nu så ska jag kolla på Robinsson 2010 med älsklingen.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: nicki

finns alltid här för dig bästavän, ALLTID <3

2010-10-09 @ 01:56:50
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0