Miami 2 Ibiza

Hey you guys!

Nu kan jag lova er att jag är sjuuukt trött, för att hela dagen har bestått av att möblera om Sofies rum. Eller ja inte dirket hela dagen jag var ju hemma en sanbbis också och duschade sen mötte jag upp henne och vi beställde med oss pizza hem och det var JÄVLIGT gott! Efter att vi hade ätit klart så satte vi igång att möblera om hennes rum, mycket slit eftersom att det var skruva isär hennes säng och sen skruva upp den igen få in en soffa och aa mycket saker var det. Nu är vi äntligen klara och resultatet blev faktiskt väldigt bra, finns vissa saker till vi ska göra men inte idag för det orkar inte jag.
Efter allt lyft och sånt så har jag nu as ont i min rygg :( Men jag älskar henne ändå, så det är klart jag ställer upp. Imorgon så ska jag söka en massa jobb, ringa till läkarn och kiropraktorn, jag hoppas verkligen att jag får napp på jobb snart asså för jag börjar bli så trött på att sitta hemma om dagarna och jobb vill jag ha nu verkligen för att jag vill flytta hem ifrån tillsammans med Sofie. Vi har sagt att den första av oss som får fast anställning då ska vi leta lägenhet dirket så håll tummarna nu för oss båda två att vi får jobb.
Dagens låt: Swedish House Mafia - Miami 2 Ibiza

Peace out, lillevän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0