Lillevän

Jag vet att jag har vart skit dålig på att uppdatera dom senaste dagarna här, men det beror på att jag har haft de fullt upp med annat och inte hunnit skrvia här.
I Tisdags så åkte jag till Storesyrran och där var jag med min kusin och det var Karlsson x3 då alltså, och vi drack och hade det as nice tillsammans! Men igår var jag fan inte kaxig för att så backis som jag var igår var nästan 4 månader sen sist jag var, alltså nästan lika bakfull som dagen efter studenten. Men det blev liiite bättre framåt kvällen när man lyckades få i sig något att äta men helt bra det har jag blivit nu. Spenderade dagen igår med älskling och sitter hos henne just nu, fast hon är i duschen och lämnade mig heelt ensam här i hennes rum. Hon sa att hon skulle duscha och göra sig i ordning på en kvart, men det tror jag inte att hon kommer att lyckas med för nu har hon 7 minuter kvar på den tiden hon påstod att hon skulle bli klar på och hon är fof i duschen satt haha jag tror jag har rätt av att hon inte klarar det :D
Idag blir dom som alla andra dagar, söka,söka,söka jobb vilket är så jävla tråkigt för man tappar motivationen till att söka när man ändå bara blir nekad till alla jobb man söker! Men men jag hoppas väl att jg får napp någonstans iaf.
Men nu ska jag vänta tills älsklingen blir klar, skirver senare.

Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Du är min lillevän <333

2010-10-21 @ 14:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0