Långa inlägg

Ni kanske har märkt att jag har börjat skriva ne hel del långa inlägg, det beror på att jag gör rätt mycket under dagarna (fast det ibland inte verkar som det) och sen för att jag har tagit bort i princip allt förutom bloggen och min mobil så det här jag uppdaterar mina dagar för dom som är intresserade haha. Kanske inte är världens roligaste blogg men det är en blogg trots allt :)
Och jag ska bli bättre på att uppdatera musiken och musik tipsen jag lovar! Nu på senaste tid har jag inte haft så mycket tid att leta upp ny musik pga en massa men det fixar sig det kommer komma upp som sagt.
Har ni något inom musik som ni vill tispa som så gör det för musik får man aldrig nog av!

Peace out.

Kommentarer
Postat av: sofie

SV: O JAG DEJ <33

2010-10-12 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0