Körkortsteori

Idag blev det upp tidigt för att jag skulle på ett möte klockan 11 i morse, så 9 gick jag och Sofie upp och åt frukost och bara tog det lungt. Sen när jag åkte ner på mötet så var det bara positiva saker som den personen sa, efter mötet gick jag till Stadium och kollade efter ett par vinterskor som jag ska köpa här när jag får mina pengar. När jag hade kollat klart så gick jag till bussen och tog bussen hem till Sofie så hjälpte jag henne att lägga ut ett par böcker på nätet som hon ska sälja.
Efter en stund så ringde Mikaela och frågade mig om jag kunde hjälpa henne och köpa cigg vilket jag gjorde för att jag är så snäll. Och nu så sitter jag här hos Sofie vi har precis ätit lunch tillsammans och pluggat en väldigt massa körkortstoeri som jag tror att vi kommer göra resten av dagen också.
Kanske slänger iväg ett inlägg sen, vi får se.

Peace out så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0