Karlsson, Karlsson, Världens bästa Karlsson...

Hey you guys!

Idag så har jag fikat tillsamman med Mikaela och Mina, vi satt på Nancy's och pratade om allt och ingenting det var verkligen jätte mysigt. Vi måste göra om det snart igen! Tiden bara sprang iväg när vi satt där och pratade tillsammans, efter ett tag när vi gick ifrån Nancy's så skulle Mikaela kolla efter en plånbok för det var något som hon behövde sa hon. Men det slutade sen med att hon åkte ifrån Södertälje med en plånbok, en cardigan (stavning?) och ett halsband haha bra där Mikaela (Y)
När vi väl skiljdes åt varsit håll alla tre så kom min underbara ner på stan för att hon skulle kolla efter en tröja på H & M men tyvärr fanns inte den där utan hon får beställa den ifrån deras hemsida istället. Sen när vi hade kollat där så gick vi till Stadium där jag köpte mig en mössa vilket behövs nu för att gå med keps börjar bli kallt om öronen nu. Men nu så sitter vi hemma jag och älsklingen, vi kollar just nu på "Arga Snickarn" och ungefär en timme så ska vi kolla på "Kungar av Tylösand" det programet är så jävla nice tycker jag haha :D Efter det så ska vi kanske se på film och bara ta det lungt.

Peace out, lillevän.

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha men jag kunde inte låta bli!

och vi måste verkligen ses oftare! love you my friend

2010-10-27 @ 20:59:28
Postat av: minis

vi får ta och ses snart igen!

alltid lika mysigt och roligt!

älskar dig bästa <3

2010-10-31 @ 09:14:21
Postat av: Karlsson

Svar till Mikaela: Ja det måste vi verkligen göra, inte bara då och då utan oftare! Love u 2



Svar till Minis: Ja det får vi ta och göra och det kommer vi att göra, jaa det är alltid lika mysigt och roligt som sagt! Älskar dig också vännen<3

2010-10-31 @ 12:53:05
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0