Jag kallar det för kärlek !

Idag har jag och Sofie ätit på resturang tillsammans och det var så sjukt mysigt verkligen, det är något som vi måste göra om. Vi satt och pratade om allt och ingenting och bara hade en stund för oss själva liksom, inte bara sitta hemma eller dra och vara med vänner utan våran egen tid. Efter att vi hade vart och ätit så gick vi hem till mig och träffade min familj en stund och där var det också en hel del trevligheter! Sen blev det vidare hem till henne och här ikväll har vi bara tagit det lungt och vi har spelat super mario party och jag slog henne i det for the first time ever haha känner mig lite stolt trots allt :D
Men nu ska jag fortsätta mysa med henne så godnatt på er.

Om 3 månader...Längtar!!♥

Kommentarer
Postat av: SOFIE

du är världens finaste!! har vart en as mysig dag ÄLSKAAAR DIG <3<3<3

2010-10-01 @ 23:09:42
Postat av: Karlsson

Svar till Sofie: Du om någon är världens finaste! Vi måste verkligen göra om det babe. Jag ÄLSKAR DIG också<3<3<3

2010-10-01 @ 23:12:57
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: dajana

SV: Tack gubben, det blev en bra kväll :)



Grattis <3

2010-10-02 @ 17:00:42
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0