Jag har lovat att beskriva min kärlek med ord till dig och här kommer det..

..Det kommer bli långt, det kommer bli många ord men alla ord kommer ifrån mitt hjärta dirket till dig. För jag har lovat min flickvän att beskriva för henne hur mycket jag älskar henne för att jag vill att hon ska veta hur stark min kärlek är för henne.

Det började redan när vi gick i grundskolan, jag kunde inte rå för det. Men jag var rädd för att förlora dig som vän eftersom att vi nu har 13 år i bakgrunden tillsammans, från 6 års till nu. Men du berättade för mig att vi gick på samma dagis vilket jag absolut inte visste om och då blir de några fler åt i bakgrunden. Men som sagt redan i grundskolan, jag kunde inte slita blicken ifrån dig på något sätt men jag var inne på ett förbjudet område..se men inte röra men jag ville ju så gärna både se och röra. Vi höll på att små jävlas med varandra hela tiden, satt nära varandra på lektionerna och var med varandra lite då och då på rasterna. Sen började vi umgås utanför skolan också men bara ett tag sen försvann det. Vi började i 9an och jag var inte så mycket i skolan pga vissa saker, men jag tänkte ofta på dig, undrade hur du mådde och vad du gjorde. Jag kom och besökte skolan en dag och jag kommer aldrig glömma bort hur glad jag blev då, hela jag fylldes av glädje över att se dig! Dagarna gick och jag kom äntligen tillbaka till skolan och vi hade balen, jag kommer ihåg att jag frågade dig om du ville gå tillsammans med mig och det ville du. Och jag kan lova dig att det var du som gjorde balen så jävla perfekt som den var, för att jag var påväg att banga helt ifrån den men jag är glad över att jag inte gjorde det. Efter balen sen så hade vi avslutning och jag visste om att vi inte skulle ses så mycket mer eftersom att vi hade valt helt olika linjer att gå på. Men jag kommer ihåg att innan vi skulle gå in i klassrummet så ropade jag på dig och gav dig en ros och en sak till men det är bara du som vet vad jag gav dig. Sen efter avslutningen så gick vi åt varsit håll och jag ar självklart ledsen eftersom att det var många man visste om att man inte skulle träffa lika mycket och jag visste om att dig skulle jag inte träffa lika mycket som jag hade gjort när vi gick i samma klass i 3 års tid. Kontakten blev bara mindre och mindre, vi träffades en gång varje halv år och det är inte mycket men känslan man fick varje gång man träffade dig den är obeskrivlig. Men varje valborg i 4 år har vi träffat varandra, säkert ingenting som vi egentligen tänkte på men det blev av varje valborg i alla fall. Och det finns en valborg då vi träffade varandra, jag var full men visste vad jag gjorde och du var också full men kanske inte visste fullt ut vart du var eller vad du gjorde, du hade med din två kompisar och jag hjälpte till att få hem dig. Men innan vi ens kom iväg så kommer jag ihåg hur jag stod nära dig och viskad i ditt öra att det var dax att vakna. När jag väl hade fått lite kontakt med dig så började vi gå hem till din kompis där du skulle sova, när jag väl hade fått hem dig så gick jag igen eftersom att du var där med dom. Men jag kom tillbaka sen och pratade med dig för att du äntligen hade vaknat till liv, av att bara sitta och prata med dig så gav mig en känsla som jag aldrig fått tidigare av någon annan. Du har alltid vart speciell för mig, jag har alltid tyckt om dig på ett eller annat sätt, det har alltid vart "jag vill ha men är rädd för att förlora" för att jag ville inte förlora dig som min vän men ville så gärna mycket mer än vänskap. Men nu här under det senaste året, från och med Mars i år har det bara gått framåt. Vi började träffas dagligen och sov med varandra, självklart kom känslorna upp igen med den här gången ännu starkare. Och när vi var med varandra så kunde jag inte slita min blick ifrån dig för att i mina ögon så har du ALLTID vart den finaste, du har alltid vart den drömtjejen. Flera dagar gick och vi fortsatte att ses dagligen och hittade på saker, kollade på film, gick promenader you name it liksom. På kvällarna/nätterna när jag skulle gå hem så blev kramarna mer intima och kändes så mycket mer än bara vänskap men var ändå så rädd att säga något för att jag var rädd att förlora dig som vän. Men jag märkte ju på dig att du kände något också men ändå så vågade jag inte, men sen kom vi till valborg här i år och ja det hände lite saker då vilket jag inte kom ihåg men har fått reda på nu i efterhand men jag anade att något hade hänt för jag hade den känslan i kroppen. Och sen fick du reda på att vi hade gjort saker utav din kompis, då trodde jag att det var helt kört men vi fortsatte vara varje dag och fortsatte sova med varandra. Sen blev då så att det hände saker fler gånger på fyllan något som jag tror att ingen av oss direkt kunde motstå utan det bara hände. Sen började att hände saker vid nyktert tillstånd men ändå så fortsatte vi säga till varandra att vi bara var vänner, men jag kunde inte se dig som min vän. Och jag kan bara säga hade du inte kommit på min studentskiva så hade vi nog inte träffats så mycket som vi gjorde. Men jag har alltid tyckt om dig, alltid känt något för dig och alltid älskat dig. I mina ögon har du alltid vart perfekt och kommer alltid vara perfekt!!
Nu när vi är tillsammans så kan jag bara säga att det är ödet som har fört oss samman, tror inte att det är något vi har kunnat sätt framför oss att det skulle bli vi. Och jag kommer aldrig att släppa dig, inte efter att ha jagat dig så länge oc jag kommer aldrig släppa dig för att jag skulle inte kunna leva utan dig. Du är mitt allt, mitt liv och vi har allt tillsammans nu. Du har mitt hjärta och jag har ditt! 29/5-10 ett datum som är inristat i mitt hjärta den dagen då vi blev tillsammans något som jag har önskat så länge och alltid hoppats på, alltid hoppats på att du skulle bli min och nu är du min. Sofie Johansson-Axelsson jag älskar dig och med alla dom här orden och det jag berättat här så hoppas jag att du förstår att jag ÄLSKAR DIG och att jag ALDRIG kommer att lämna dig. Mina känslor för dig har alltid funnits där och alltid blivit starkare och kommer bara bli starkare dom kommer aldrig att försvinna. Du är den som gör mig lycklig påriktigt, du är den som gör mig trygg och du är den som älskar mig för den jag är. Du gör mina dagar, du är ljuspunkten i mitt liv babe!
Du & jag nu och föralltid ♥

Kommentarer
Postat av: dajana

så sött! <3

2010-10-22 @ 17:57:18
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du är världens underbaraste o finaste människa!! såå himla söt! älskar dej sååååå otroligt mkt att du förstår inte! du kommer nog aldrig förstå för de finns inte ord till de! men vill iaf aldrig vara utan deej och hoppas du alltid kommer vara min!! ME LOVE YOU !!

2010-10-25 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0