It ain't the end

Dålig uppdatering ifrån min sida igår, tänkte inte på att blogga för att jag hade annat för mig men jag uppdaterar nu istället.
Gårdagen var mysig, spenderade hela dagen med älsklingen och vi gjorde inte så speciellt mycket. Vi båda var på något knas humör igår så vi flammsade bara runt i princip haha. Men jag lovar att igår var det min oturs dag jag gjorde illa mig hela tiden vilket sög, men många gånger så fick man älsklingne att skratta väldigt mycket när man fick ont. Visst skade glädjen är den sanna glädjen men jag lovar att hon har mer skade glädje än vad jag har.
Och igår så köpte jag en nalle till älsklingen, en som hon samlar på det har något konstigt namn dom där nallarna men en sån fick hon av mig och den nallen håller i ett hjärta där det står " I Love You" och hon fick den för att jag älskar henne så OTROLIGT mycket!!

Och idag är det den internationella kramdagen tydligen, älkslingen sa det till mig har i början av veckan att jag inte fick glömma att det var idag och glömt har jag verkligen inte gjort. Så idag ska hon få extra många kramar av mig eftersom att det är den dagen. Och ni som läser det här passa på att kramas extra mycket eftersom att det är den internationella kramdagen :)
Idag ska troligtvis jag och älsklingen ut och äta, det är så det ser ut nu tror jag och idag kommer jag spendera hela dagen med henne för det är mina planer att bara vara med henne i helgen.
Men nu ska jag bara fortsätta vara med henne, vi får se om jag uppdaterar senare ikväll.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: dajana

du är saknad. :(

2010-10-10 @ 15:42:52
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: SOFIE

ÄLSKAAAAAAAAAAR DEEEEEJ <333

2010-10-10 @ 20:40:25
Postat av: Karlsson

Svar till Sofie: Jag ÄLSKAR dig också bara mer och mer för varje dag som går<333

2010-10-11 @ 11:06:31
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0