I Love her

Skulle ha bloggat igår men jag hade seriöst inte orken och sen hade jag så mycket mer annat att göra, älsklingen drog till Skärholmen tillsammans med sin kompis och under tiden som hon var där var jag hemma och hälsade på. Jag satt och spelade Wii tillsammans med min lillebror Adrian och vi spelade i nästan 7 timmar utan att vi tänkte på det, för båda var så inne i spelet och vi hade så fruktansvärt kul tillsammans. Han är min ängel det kan jag lova, för det spelar ingen roll på vilket humör du än är på så får han dig ännu gladare och han får dig bara att le! Efter att vi hade spelat i så många timmar (började vid halv tolv och slutade vid halv sju) så var jag med mamma och pappa och spenderade en tid med dom vilket var jätte trevligt.
Sen på kvällen när älsklingen hade kommit hem så spenderade jag min kväll med henne, vi satt och pratade och bara hade det jätte mysigt. Lite senare på kvällen så kollade vi på film tillsammans jag kommer dock inte ihåg vad filmen hette men den var riktigt bra faktiskt.
Jag vet att jag skriver dagligen att jag är med min älskling och det är för att jag är med henne varje dag och det är så att vi tröttnar inte på varandra vi tröttnar inte på att ha varandra nära varje dag. Många hade gjort det men vi gör inte det, vi satt och pratade om det igår för att det är många som påpekar och säger "Förstår inte hur ni orkar" men grejen är den vi orkar för att vi älskar varandra så grymt jävla mycket. Jag älskar henne och vill vara med henne varje dag, jag älskar henne liksom bara mer och mer för varje dag som går det är så det är. Vi bor i princip tillsammans bara det att jag ibland går hem och äter och sen att hon bor hemma med sin familj men det är där jag spenderar mina dagar tillsammans med henne. Och jag lovar det är henne jag kommer vara med hela mitt liv för jag kommer inte lämna henne. Så ni som läser min blogg ni får stå ut att jag nämner dagligen att jag är med henne men det är också det som är mina dagar och här skriver jag om mina dagar och kommer inte sluta skriva att jag är med henne.

Kommentarer
Postat av: SOFIE

O JA ÄLSKAAAR DEJ!! OTROLIGT OTRLOIGT OTROLIGT HIMLA MKT <3 du ä min <33!!

2010-10-11 @ 19:33:39
Postat av: Karlsson

Svar till Sofie: Och du är bara MIN<33

2010-10-11 @ 20:51:02
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0