I do miss you my friend

Vi kanske inte ses så ofta eller pratar så ofta, men jag saknar verkligen vår gammla kontakt. Min bästa vän Amy, alla skratt alla minnen allt saknar jag verkligen. Idag när vi träffades så pratade vi som om att det var igår vi träffades som senast för att varje gång vi ses så kan vi prata om allt och ingenting. Du är saknad och vi MÅSTE verkligen börja ses mer oftare, det gör ont att vi var så nära vänner till att stå där vi är nu. Vi borde få tillbaka kontakten igen och jag vet att vi får det om båda vill det. Menar vi har alltid kul med varandra och vänner kommer vi alltid att vara men jag saknar den där riktigt tajta vänskapen. Men tack för idag Amy det var riktigt riktig trevligt att vara med dig och nu får det inte ta 100 år innan vi ses igen.


Old pic ifrån när jag också gick i WHG.

Kommentarer
Postat av: dajana

vart har du tagit vägen hjärtat, saknar dig vännen <3

2010-10-04 @ 19:48:50
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: amy

jag älskar dig så jävla mycket katta! <3

2010-10-07 @ 19:34:27
Postat av: amy

haha åh blir helt tårögd

2010-10-07 @ 19:35:10
Postat av: Karlsson

Svar till Amy: Jag älskar dig också vännen, tårögd ska du inte bli det är bara sanning som står i texten. Saknar min allra bästa vän!<3

2010-10-07 @ 20:01:49
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0