Hon är mitt liv, min dröm, mitt allt

Jag har funderat på om jag kanske ska börja skriva hej i början av alla mina inlägg för att det kanske är lite trevligare att läsa eller? Men jag kan ju göra ett försök nu iaf på början utav det som jag ska skriva.

Hey you guys !

Idag så vaknada jag och Sofie lite försent, jag vaknade av att hennes mamma först ropade på henne och sen knackade till på dörren. Men Sofie vaknade inte utav det, jag puttade till henne och sa "din mamma ropar på dig" och svarat jag fick var "mm". Efter det svaret så somande hon om igen och jag tror nog att hon svarade i sömnen också haha. Men tillslut vaknade hon och gick ut till sin mamma, jag gick hem nästan precis efter att jag vaknade för att prata med min mamma och maila in några dokument till arbetsförmedlingen.
Samtalet med mamma slutade i tårar och anledningen till det är för att jag mår inte så bra just nu, det gör ont i själen pga utav vissa saker men det kommer bli bättre och det kommer bli gladare inlägg ifrån min sida också. Men det var skönt att prata med mamma för jag fick ur mig i princip allt som jag hade/har inom mig, sen så har jag börjat med mina mediciner igen. Medicinerna är för min adhd, jag har klarat mig utan dom ett bra tag nu men det har hänt en sak som gör att jag måste börja med dom igen så det kommer som sagt bli mycket gladare inlägg ifrån min sida och jag kan säga er en sak att leva med adhd är inte lätt men man försöker göra det bästa av det för varje dag som går. Efter att jag hade vart hemma och pratat ut med mamma så gick jag hem till Sofie och vi åkte till Stockholm tillsammans, det var jätte mysigt faktiskt. Jag köpte ett par nya skor och ett par nya byxor, jag är jätte nöjd med båda köpen och Sofie är glad över skorna jag köpte för att hon ville verkligen att jag skulle köpa dom, byxorna jag köpte var ett par svarta chinos ifrån Weekday. Under resan till Stockholm berättade jag också för Sofie att jag börjat med medicinerna igen och vet ni vad det bästa är? Att hon är så jävla förstående och stöttar mig till tusen, jag älskar henne så jävla mycket verkligen ni anar inte. Sen på vägen hem så satt vi och pratade om allt och ingenting, när vi väl kom till Södertälje så gick vi till Nancy's och beställde med oss mat hem. Efter det så åkte vi till mig och jag visade mamma vad jag hade köpt och mamma godkände mina köp haha. Efter allt det här så sitter äntligen jag och Sofie här hemma hos henne och bara tar det lungt, jag ska strax gå hem igen för att lämna mammas busskort för jag glömde helt och hållet bort att ge det till henne, ibland har jag fan inte huvudet på skaft asså. Men nu så ska jag sluta skriva har märkt att det blev ett riktigt långt inlägg, blir imponerad på dom som orkar läsa hela cred till er (Y)

Peace out, lillevän.


Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: ja lyckas alltid ;) fick som ja ville med skorna oxå :D taaack desamma älskling !!



Du betyder allt! klart ja gör, kommer alltid finnas vid din sida o stötta! <3

en as bra dag i sthlm finaste <33

2010-10-25 @ 21:54:47
Postat av: dajana

så söta :) <3

2010-10-26 @ 17:23:46
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0